- Fotogaléria
- 2012/2013
- Bábkové divadlo
- Vianočné trhy
- ARTivizujem sa!
- Deň zdravej výživy
- Mikuláš
- Cerebrum 2013
- Deň Európy 2013
- Deň narcisov
- Deň otvorených dverí
- Maratón vo volejbale
- Maturity 2012/2013
- Mladí ľudia a zdravie
- O dúhovom plote a rozprávkovej matematike
- Ples Vazky 2013
- Po stopách Cyrila a Metoda
- SOČ-ka
- Čítajme si...
- Športový deň 4-ročné gymnázium
- Oktáva´s gangnam style :-)
- Vazka deťom 2012
- 2013/2014
- 1.deň šk. roka 2013/14
- Biela pastelka
- Cerebrum 2014
- Chemgeneration
- Deň jabĺk
- Deň narcisov
- Deň otvorených dverí
- Divadlo 3.ročník
- Exkurzia - Carnuntum
- Exkurzia Ostrava
- Exkurzia Praha
- Exkurzia Viedeň
- KOŽAZ
- Maratón v aerobiku
- Maturity
- Mladí ľudia a zdravie v európskom kontexte
- Nová zeleň pred školou
- Návšteva BIB
- Ples Vazky 2014
- Pridružená škola UNESCO
- Stužková IV.D
- Súťaž tekvíc
- Vazka deťom Eurovea
- Vernisáž
- Veterná elektráreň
- Vianoce na Vazke
- Zdravé maškrty
- Ústav exp. onkológie
- Úvodný kurz - 1.ročník
- Účelové cvičenie II.ročník
- Športový deň
- 2014/2015
- 1.deň školského roka 2014/15
- DOD - Ústav experimentálnej onkológie SAV
- Deň narcisov 2015
- Deň otvorených dverí 2014
- Exkurzia do CERN-u
- Exkurzia do Poľska
- Exkurzia do bunkra
- Františkánsky kostol
- Kodaň 2015 (Mladí ľudia a zdravie v európskom kontexte)
- Maturity 2014/15
- Naše kŕmidlá a búdky
- Petrohrad - exkurzia
- Súťaž vo vyrezávaní tekvíc
- Vazka na Vianoce a Vazka DEŤOM
- Vianoce na Vazke
- Úvodný kurz 1.ročník
- Účelové cvičenie
- 2015/2016
- 1.deň školského roka 2015/16
- Biela pastelka
- Deň jabĺk
- Deň narcisov 2016
- Deň otvorených dverí 2015
- Exkurzia Hurbanovo, Gabčíkovo, Komárno
- Exkurzia Trenčín, Uhrovec
- Imatrikulácia Prímy
- Lyžiarsky kurz Tercia a Sekunda
- Maturity 2015/16
- Mikuláš na Vazke
- MiniErasmus
- Pochod Avon
- Projekt Erasmus
- Sprachdiplom
- Vychádzka na Devín
- Ústav experimentálnej onkológie
- Úvodný kurz 1.ročník
- Účelové cvičenie
- 2016/2017
- Biela pastelka
- Bol u nás Mikuáláš a jeho pomocníci
- Cerebrum 2017
- Deň jabĺk
- Deň narcisov 2017
- Korčuľujeme na vlastnom klzisku ;-)
- Otvorenie školského roka
- Projekt Erasmus
- Rekonštrukcia školy
- Vazka na Vianoce 2016
- Workshop onkologickej výchovy
- Zimná kalokagatia
- Úvodný kurz - 1.ročník
- Čo nás neteší ... :-(
- 2017/2018
- Bienále ilustrácií
- Brigáda po rekonštrukcii
- Cerebrum 2018
- Dendrologický chodník - Príma
- Deň jablka - Príma
- Deň otvorených dverí 2018
- Kodaň - Projekt Erasmus
- Kunsthalle
- Legiovlak
- Maturity 2018
- Mikuláš
- Návšteva parlamentu
- Prírodovedné múzeum - Príma
- Prírodovedný kurz
- Vychádzka do starej BA III.D
- Vychádzka na Sandberg - Sekunda
- Zoo - Príma
- Účelové cvičenia
- Škola v prírode Kvarta
- 2018/2019
- 2019/2020
- 2012/2013
- O škole
- Kontakty
- Pravidlá vstupu do budovy školy
- Rada školy
- Tlačivá na stiahnutie
- Školský vzdelávací program
- Školský poriadok
- Koordinátor prevencie sociálno patologických javov a závislostí
- Výchovná a kariérna poradkyňa
- Viete o Vazke, že...
- História a súčasnosť
- Čo je DSD (Sprachdiplom) ?
- Pridružená škola UNESCO
- Medzinárodná cena vojvodu z Edinburghu
- Čo je CEREBRUM?
- Zaujímavosti
- Známi absolventi
- Prenájom priestorov
- Objednávky
- Zmluvy
- Faktúry
- Ochrana osobných údajov
- Verejné obstarávanie
- Obchodná verejná súťaž
- Aktuálny šk. rok
- Štúdium v zahraničí
- Rozvrh
- Hľadáme
- Prijímacie konanie
- Erasmus + SDG
- Kritériá hodnotenia a klasifikácie
- Maturita
- Organizácia šk. roka
- Záujmové krúžky
- Školská jedáleň
- Prehľad tried
- Kabinety
- Konzultácie
- Hodnotenie a klasifikácia
- Predmety
- Medzinárodný projekt Erasmus +
- Žiacka rada
- Projekty
- Úvodný kurz - 1.ročník
- OZ CEREBRUM
- Jazyková škola
- Správy a prehľady
Aktivity
Projektové vyučovanie v tretích ročníkoch od 7.9.2022 do 13.9.2022.
V tomto týždni sa budeme venovať na hodinách matematiky a informatiky Štatistike.
Prečítajte si informácie už pred prvou hodinou projektového vyučovania, ktoré budete potrebovať(rozdelenie do skupín, výber jednej z tém a pod.)
Téma: Štatistika
Výstup žiaka: Získavanie, spracovanie a správne vyhodnotenie dát štatistických údajov (MAT).
Výber témy a realizácia štatistického prieskumu (MAT), vypracovanie projektu zo štatistiky (INF) a jeho prezentácia na vyučovacích hodinách matematiky.
Rozvrh hodín: Matematika a Informatika
Trieda: Septima, 3.B, 3.C, 3.D
Matematika: BUM, SAP, PEM
Informatika: EIH, RUJ, FOS, ČRO
INF: Tvorba dotazníka, tabuľky štatistických údajov, frekvenčné tabuľky, grafické vyhodnotenie
štatistických údajov, charakteristiky polohy a variability, príprava prezentácie štatistického súboru.
MAT:Štatistický prieskum. Získanie,spracovanie a vyhodnotenie štatistických údajov.
Pojmy: štatistický súbor, štatistické jednotky, kvalitatívne a kvantitatívne znaky,
relevantný dotazník na získanie hodnôt sledovaných znakov, frekvenčná tabuľka,
grafické znázornenie početností sledovaných znakov, výpočet charakteristík polohy
a variability. Prezentácia projektu a vyhodnotenie projek
Štatistický prieskum , príprava prezentácie a prezentácia projektu pred triedou, ktorá je výstupom projektového vyučovania žiaci vykonávajú v trojiciach .
Každá trojica si musí vybrať inú zo zadaných tém.
Požiadavky štatistického prieskumu a prezentácie :
- rozdelenie do skupín( traja žiaci) a výber témy ( 7.9. 2022), nahlásiť skupinu a výber témy (každá skupina musí mať inú tému) štatistického prieskumu na prvej hodine matematiky.
- štatistický prieskum :
1. rozsah štatistického súboru (50 a viac respondentov)
2. počet sledovaných znakov (min. 4 znaky a z toho aspoň dva kvantitatívne znaky)
3. vytvorenie dotazníka
4. spracovanie štatistických údajov - graficky, výpočty charakteristík
5. správne vyhodnotenie a zrozumiteľná prezentácia získaných výsledkov
- prezentácia – rozsah aspoň 10 stránok( prvá stránka názov = téma a mená autorov, ďalšie stránky
obsahujú úvod do štatistického prieskumu, dotazník št. prieskumu, získané údaje
vo frekvenčných tabuľkách, grafy, vypočítané charakteristiky sledovaných kvantitatívnych
znakov, vyhodnotenie a správna interpretácia zistených výsledkov št. prieskumu, záver )
uvedenie použitých zdrojov, obrázky a podobne
- termín odovzdania prezentácie do 16.9.2022
- prezentácia št. prieskumu od 19.9. 2022- 28.9 . 2022
Hodnotenie produktu aj prezentačných schopností :
Hodnotenie žiakov úroveň prezentácie a prezentačné schopnosti :
skupina žiakov – iná skupina žiakov, skupina žiakov – žiaci triedy. (max. 5 bodov)
Učiteľhodnotí proces práce žiakov počas celého projektového vyučovania, splnenie požiadaviek štatistického prieskumu a prezentácie, dodržanie termínov :
1. Splnenie všetkých zadaných požiadaviek výstupu štatistického prieskumu : príprava k zadanej téme,
relevantnosť dotazníka, spôsob získavania ,spracovávanie a vyhodnotenie výsledkov, dodržanie rozsahu
št. súboru a počtu sledovaných znakov, matematické spracovanie štatistického súboru, vyhodnotenie výsledkov
štatistického prieskumu , dodržanie termínu odovzdania prezentácie. (max. 10 bodov )
2. Kreatívny spôsob spracovania témy a prezentácia, úroveň vypracovania prezentácie,
samotná prezentácia projektu pred publikom, diskusia o výsledkoch štatistického prieskumu danej témy so
spolužiakmi, uvedenie použitých zdrojov. (max. 5 bodov )
Témy štatistického prieskumu a a prezentácie:
1. Hospodárenie s financiami ( vreckové, brigádnická činnosť, iné zdroje príjmov), sporenie , finančný plán
mladých ľudí.
2. Získavanie finančných prostriedkov mladých ľudí na uspokojovanie svojich potrieb.
3. Nakupujú dnes mladí ľudia rozumne? Ovplyvňovanie vášho správania a rozhodovania reklamou.
4. Do akej miery ovplyvňujú moderné technológie mladých ľudí, ich správanie?
5. Optimalizácia v procese finančného rozhodovania pri
a) využívaní služieb telefónneho operátora
b) nakupovaní bežných potravín
c) výbere banky
d) nakupovanie cez internet
6. Zadĺženosť rodín na Slovensku po covide., pri náraste cien energií, pohonných hmôt. Neschopnosť splácania
pôžičiek, úverov, poistiek , rôznych sporiacich účtov podobne.
7. Hoaxy a dezinformácie. Ako často sa s nimi stretávame a kde?
8. Posilňovali imunity ( šport, otužovanie, spánok, stravovanie, výživové doplnky a vitamíny).
9. Ekonomický vplyv korony, inflácie a pod. na domáci rodinný rozpočet – strata práce zárobkovo činných
rodinných príslušníkov, zmeny výšky príjmov a výdavkov .
10. Porovnávanie cien jednotlivých potravinových sietí základných potravín za posledný rok v čase zdražovania.
11. Pozitíva a negatíva dištančného štúdia a online vzdelávania a prezenčnej výučby.
12. Pozitíva a negatíva zapojenia sa našej školy do projektu " Zelená škola"
13. Dofe – informovanosť o projekte , aktívna práca v projekte, oblasti osobného rozvoja a podobne.
14. Sú žiaci našej Vazky čitateľne gramotný? Akú literatúru, časopisy , odbornú literatúru, návody ,inštruktážne
texty a podobne? Rozumejú informáciám, ktoré čítajú? Koľko?
15. Štatistiky, ktoré hovoria o vojne na Ukrajine od jej vypuknutia 24.2.2022. ( počet dní trvania vojny, straty ,
podpora (finančná , hospodárska, vojenská ) EU a Slovenska , migrácia ukrajinského obyvateľstva do sveta ,
na Slovensko a podobne.
16. Humanitárna pomoc Ukrajine. ( Slovenské zbierky, Zbierka Vazky )
18. Vývoj cien pohonných hmôt plynu, energií od začiatku roka 2022 a začiatku vojny na Ukrajine.
19. Vazkári, odchádzajú viac na štúdium do zahraničia alebo ostávajú študovať doma? Na aké školy idú
študovať? Koľko je takých čo idú hneď s maturitou pracovať?
20. Projekt „ Moderný Vazkár všestranne gramotný“. Pozitíva, ktoré ti prinieslo zapojenie do projektu
v jednotlivých ročníkoch. Ktoré kompetencie ti priniesli najviac?
Rozvrh projektového týždňa MAT / INF (10hod./10hod.)
Septima: PEM (MAT-101);SAP (MAT- 101)
RUJ (INF–115); ČRO (INF-114)
Septima
|
1 hod.
8,00 –8, 45
|
2 hod.
8,55 – 9,40 |
3 hod.
9,50 – 10,35 |
4 hod.
10,55 – 11,40 |
5.hod
11,50 – 12,35 |
7.9.2022 |
INF
114,115/RUJ,ČRO |
INF
114,115/RUJ,ČRO
|
MAT
101/SAP
|
MAT
101/SAP
|
MAT
101/SAP
|
8.9.2022 |
MAT
101/PEM |
MAT
101/PEM |
INF
114,115/RUJ,ČRO |
INF
114,115/RUJ,ČRO |
INF
114,115/RUJ,ČRO
|
9.9.2022 |
MAT
101/PEM |
MAT
101/PEM |
MAT
101/PEM
|
NF
114,115/RUJ,ČRO |
INF
114,115/RUJ,ČRO
|
12.9.2022 |
MAT
123/SAP |
MAT
123/SAP
|
INF
114,115/RUJ,ČRO |
INF
114,115/RUJ,ČRO |
INF
114,115/RUJ,ČRO
|
3.B – PEM (MAT - 314); RUJ (INF - 115); ČRO (INF - 114)
3.B |
1 hod.
8,00 –8, 45
|
2 hod.
8,55 – 9,40 |
3 hod.
9,50 – 10,35 |
4 hod.
10,55 – 11,40 |
5.hod
11,50 – 12,35 |
7.9.2022 |
MAT
314/PEM |
MAT
314/PEM
|
INF
114,115/ RUJ,ČRO |
INF
114,115/ RUJ,ČRO
|
INF
114,115/ RUJ,ČRO |
8.9.2022 |
INF
114,115/ RUJ,ČRO
|
INF
114,115/ RUJ,ČRO |
MAT
314/PEM
|
MAT
314/PEM
|
MAT
314/PEM
|
9.9.2022 |
INF
114,115/ RUJ,ČRO |
INF
114,115/ RUJ,ČRO |
INF
114,115/ RUJ,ČRO |
MAT
314/PEM
|
MAT
314/PEM
|
12.9.2022 |
INF
114,115/ RUJ,ČRO |
INF
114,115/ RUJ,ČRO
|
MAT
314/PEM
|
MAT
314/PEM
|
MAT
314/PEM
|
3.C– BUM (MAT - 203); EIH (INF - 113); FOS (INF - 113)
3.C |
1 hod.
8,00 –8, 45
|
2 hod.
8,55 – 9,40 |
3 hod.
9,50 – 10,35 |
4 hod.
10,55 – 11,40 |
5.hod
11,50 – 12,35 |
7.9.2022 |
INF
113/EIH, FOS |
INF
113/EIH, FOS
|
MAT
203/BUM
|
MAT
203/BUM |
MAT
203/BUM
|
8.9.2022 |
INF
113/EIH, FOS |
INF
113/EIH, FOS
|
INF
113/EIH, FOS |
INF
113/EIH, FOS
|
MAT
203/BUM
|
9.9.2022 |
INF
113/EIH, FOS |
INF
113/EIH, FOS
|
INF
113/EIH, FOS
|
MAT
203/BUM |
MAT
203/BUM
|
12.9.2022 |
MAT
203/BUM |
MAT
203/BUM |
MAT
203/BUM
|
MAT
203/BUM |
INF
113/EIH, FOS
|
3.D – SAP (MAT - 123); EIH (INF - 113); FOS (INF - 113)
3.D |
1 hod.
8,00 –8, 45
|
2 hod.
8,55 – 9,40 |
3 hod.
9,50 – 10,35 |
4 hod.
10,55 – 11,40 |
5.hod
11,50 – 12,35 |
7.9.2022 |
MAT
123/SAP |
MAT
123/SAP |
INF
113/EIH, FOS |
INF
113/EIH, FOS
|
INF
113/EIH, FOS
|
8.9.2022 |
MAT
123/SAP
|
MAT
123/SAP
|
MAT
123/SAP
|
MAT
123/SAP
|
INF
113/EIH, FOS
|
9.9.2022 |
MAT
123/SAP |
MAT
123/SAP |
MAT
123/SAP |
INF
113/EIH, FOS
|
INF
113/EIH, FOS
|
12.9.2022
|
INF
113/EIH, FOS |
INF
113/EIH, FOS
|
INF
113/EIH, FOS
|
INF
113/EIH, FOS
|
MAT
123/SAP |