- Fotogaléria
- 2012/2013
- Bábkové divadlo
- Vianočné trhy
- ARTivizujem sa!
- Deň zdravej výživy
- Mikuláš
- Cerebrum 2013
- Deň Európy 2013
- Deň narcisov
- Deň otvorených dverí
- Maratón vo volejbale
- Maturity 2012/2013
- Mladí ľudia a zdravie
- O dúhovom plote a rozprávkovej matematike
- Ples Vazky 2013
- Po stopách Cyrila a Metoda
- SOČ-ka
- Čítajme si...
- Športový deň 4-ročné gymnázium
- Oktáva´s gangnam style :-)
- Vazka deťom 2012
- 2013/2014
- 1.deň šk. roka 2013/14
- Biela pastelka
- Cerebrum 2014
- Chemgeneration
- Deň jabĺk
- Deň narcisov
- Deň otvorených dverí
- Divadlo 3.ročník
- Exkurzia - Carnuntum
- Exkurzia Ostrava
- Exkurzia Praha
- Exkurzia Viedeň
- KOŽAZ
- Maratón v aerobiku
- Maturity
- Mladí ľudia a zdravie v európskom kontexte
- Nová zeleň pred školou
- Návšteva BIB
- Ples Vazky 2014
- Pridružená škola UNESCO
- Stužková IV.D
- Súťaž tekvíc
- Vazka deťom Eurovea
- Vernisáž
- Veterná elektráreň
- Vianoce na Vazke
- Zdravé maškrty
- Ústav exp. onkológie
- Úvodný kurz - 1.ročník
- Účelové cvičenie II.ročník
- Športový deň
- 2014/2015
- 1.deň školského roka 2014/15
- DOD - Ústav experimentálnej onkológie SAV
- Deň narcisov 2015
- Deň otvorených dverí 2014
- Exkurzia do CERN-u
- Exkurzia do Poľska
- Exkurzia do bunkra
- Františkánsky kostol
- Kodaň 2015 (Mladí ľudia a zdravie v európskom kontexte)
- Maturity 2014/15
- Naše kŕmidlá a búdky
- Petrohrad - exkurzia
- Súťaž vo vyrezávaní tekvíc
- Vazka na Vianoce a Vazka DEŤOM
- Vianoce na Vazke
- Úvodný kurz 1.ročník
- Účelové cvičenie
- 2015/2016
- 1.deň školského roka 2015/16
- Biela pastelka
- Deň jabĺk
- Deň narcisov 2016
- Deň otvorených dverí 2015
- Exkurzia Hurbanovo, Gabčíkovo, Komárno
- Exkurzia Trenčín, Uhrovec
- Imatrikulácia Prímy
- Lyžiarsky kurz Tercia a Sekunda
- Maturity 2015/16
- Mikuláš na Vazke
- MiniErasmus
- Pochod Avon
- Projekt Erasmus
- Sprachdiplom
- Vychádzka na Devín
- Ústav experimentálnej onkológie
- Úvodný kurz 1.ročník
- Účelové cvičenie
- 2016/2017
- Biela pastelka
- Bol u nás Mikuáláš a jeho pomocníci
- Cerebrum 2017
- Deň jabĺk
- Deň narcisov 2017
- Korčuľujeme na vlastnom klzisku ;-)
- Otvorenie školského roka
- Projekt Erasmus
- Rekonštrukcia školy
- Vazka na Vianoce 2016
- Workshop onkologickej výchovy
- Zimná kalokagatia
- Úvodný kurz - 1.ročník
- Čo nás neteší ... :-(
- 2017/2018
- Bienále ilustrácií
- Brigáda po rekonštrukcii
- Cerebrum 2018
- Dendrologický chodník - Príma
- Deň jablka - Príma
- Deň otvorených dverí 2018
- Kodaň - Projekt Erasmus
- Kunsthalle
- Legiovlak
- Maturity 2018
- Mikuláš
- Návšteva parlamentu
- Prírodovedné múzeum - Príma
- Prírodovedný kurz
- Vychádzka do starej BA III.D
- Vychádzka na Sandberg - Sekunda
- Zoo - Príma
- Účelové cvičenia
- Škola v prírode Kvarta
- 2018/2019
- 2019/2020
- 2012/2013
- O škole
- Kontakty
- Pravidlá vstupu do budovy školy
- Rada školy
- Tlačivá na stiahnutie
- Školský vzdelávací program
- Školský poriadok
- Koordinátor prevencie sociálno patologických javov a závislostí
- Výchovná a kariérna poradkyňa
- Viete o Vazke, že...
- História a súčasnosť
- Čo je DSD (Sprachdiplom) ?
- Pridružená škola UNESCO
- Medzinárodná cena vojvodu z Edinburghu
- Čo je CEREBRUM?
- Zaujímavosti
- Známi absolventi
- Prenájom priestorov
- Objednávky
- Zmluvy
- Faktúry
- Ochrana osobných údajov
- Verejné obstarávanie
- Obchodná verejná súťaž
- Aktuálny šk. rok
- Štúdium v zahraničí
- Rozvrh
- Hľadáme
- Prijímacie konanie
- Erasmus + SDG
- Kritériá hodnotenia a klasifikácie
- Maturita
- Organizácia šk. roka
- Záujmové krúžky
- Školská jedáleň
- Prehľad tried
- Kabinety
- Konzultácie
- Hodnotenie a klasifikácia
- Predmety
- Medzinárodný projekt Erasmus +
- Žiacka rada
- Projekty
- Úvodný kurz - 1.ročník
- OZ CEREBRUM
- Jazyková škola
- Správy a prehľady
Aktivity
Projektový týždeň 4.9.2020-14.9.2020 žiakov tretieho ročníka.
Téma: Štatistika
Výstup žiaka: Získavanie, spracovanie a správne vyhodnotenie dát štatistických údajov (MAT).
Výber témy a realizácia štatistického prieskumu (MAT), vypracovanie preyentácie zo štatistiky (INF) a jeho prezentácia na vyučovacích hodinách matematiky.
Rozvrh hodín: Matematika a Informatika (4.9.2020 -14.9.2020) dištančne (online – vyučovacie hodiny a konzultácie cez MS
TEAMS, Edupage, edukačné videá, literatúra - učebnica pre 3.ročník -1diel -Štatistika).
Trieda: Septima, 3.B, 3.C, 3.D
Matematika: BUM, SAP, TOM, KOV
Informatika: EIH, PEM, RUJ, FOS
INF: Tvorba dotazníka, tabuľky štatistických údajov, frekvenčné tabuľky, grafické vyhodnotenieštatistických údajov,
charakteristiky polohy a variability, príprava prezentácie štatistického súboru.
MAT: Štatistický prieskum. Získanie,spracovanie a vyhodnotenie štatistických údajov.
Pojmy: štatistický súbor, štatistické jednotky, kvalitatívne a kvantitatívne znaky,relevantný dotazník na získanie hodnôt
sledovaných znakov, frekvenčná tabuľka,grafické znázornenie početností sledovaných znakov,
výpočet charakteristík polohya variability. Prezentácia projektu a vyhodnotenie projektu.
Štatistický prieskum, príprava prezentácie a prezentácia projektu pred triedou, ktorá je výstupom projektového vyučovania žiaci vykonávajú v dvojiciach.
Požiadavky štatistického prieskumu a prezentácie :
- rozdelenie do dvojíc a výber témy ( 4.9.2020 nahlásiť dvojice a výber témy štat. prieskumu na online hodine)
- štatistický prieskum : 1. rozsah štatistického súboru (50 a viac respondentov)
2. počet sledovaných znakov (min. 4 znaky),
3. vytvorenie dotazníka,
4. spracovanie štatistických údajov - graficky, výpočty charakteristík,
5. správne vyhodnotenie a zrozumiteľná prezentácia získaných výsledkov
- prezentácia – rozsah aspoň 10 stránok( prvá stránka názov = téma a mená autorov, ďalšie stránky obsahuju úvod do
štatistického prieskumu, dotazník št. prieskumu, získané údaje vo frekvenčných tabuľkách, grafy, vypočítané
charakteristiky sledovaných znakov, vyhodnotenie a správna interpretácia zistených výsledkov št. prieskumu,
záver )uvedenie použitých zdrojov,
- termín odovzdania prezentácie 16.9.2020
- prezentácia št. prieskumu v týždni od 21.9. 2020- 25.9. 2020 ( prezenčne, dištančne v prípade nepriaznivej
epidemiologickej situácie)
Hodnotenie projektového týždňa :
Hodnotenie žiakov - úroveň prezentácie a prezentačné schopnosti :
dvojicu žiakov – iná dvojica žiakov, dvojica žiakov – žiaci triedy (max. 5 bodov)
Učiteľ hodnotí proces práce žiakov počas celého projektového vyučovania, splnenie dodržania požiadaviek
štatistického prieskumu a prezentácie, dodržanie termínov :
1. Splnenie všetkých zadaných požiadaviek štatistického prieskumu : príprava k vybratej téme, relevantnosť dotazníka,
spôsob získavania štatistických údajov ,spracovávanie a vyhodnotenie výsledkov, dodržanie rozsahu št. súboru a počtu
sledovaných znakov, matematické spracovanie štatistického súboru, vyhodnotenie výsledkovštatistického prieskumu ,
dodržanie termínuodovzdania prezentácie. (max. 10 bodov)
2. Kreatívny spôsob spracovania témy, dodržanie počtu strán prezentácie, úroveň vypracovania prezentácie,
samotná prezentácia projektu pred publikom, diskusia o výsledkoch štatistického prieskumu danej témy so
spolužiakmi, uvedenie použitých zdrojov. (max. 5 bodov)
Témy štatistického prieskumu a prezentácie. Každá dvojica si musí vybrať inú z tém.
1. Pomohlo dodržiavanie odporúčaných opatrení(ktorých?) spomaliť šírenie korona vírusu?
2. Zmenila korona tvoju životosprávu? Ako?
3. Prispelo online vyučovanie v čase korona krízy k väčšej samostatnosti a zodpovednosti ku vzdelaniu?
4. Ako ľudia z tvojho okolia dodržiavajú odporúčania v čase korona krízy?
5. Pozitíva a negatíva dištančného štúdia.
6. Tohtoročná dovolenka - Slovensko / zahraničie.
7. Pozitíva a negatíva zapojenia sa našej školy do projektu " Zelená škola".
8. Využívanie spôsobu dopravy počas uzavretia Slovenska od začiatku pandémie do postupnéhootvorenia uvoľňovania týchto
opatrení až po otvorení hraníc. – mhd , autobusová a vlaková doprava,cestovanie v rámci SR.
9. Budovanie kolektívnej imunity proti chorobám.Vakcinácia proti chrípke a iným chorobámv predchádzajúcich rokoch.
Dám sa zaočkovať proti chrípke túto jeseň? Keď bude vakcína na Covid 19 dám sa zaočkovať?
10. Testovanie na Covid 19. Koľko žiakov školy si dalo spraviť test na Covid 19?Koľko žiakov si dalo urobiť testy len na protilátky
v tele? Aký je v tom rozdiel?
11. Ako počas prerušenia vyučovania žiaci našej školy trávili voľný čas? Koľko času strávili vzdelávaním, inýmiaktivitami ?
12. Posilňovali imunity ( šport, otužovanie, spánok, stravovanie, výživové doplnky a vitamíny a podobne).
13. Vplyv korony na domáci rodinný rozpočet, nezamestnanosť( ekonomický vplyv).
14. Porovnanie pohybovej aktivity pred a počas korony.
15. Dofe – informovanosť o projekte, aktívna práca v projekte, oblasti osobného rozvoja a podobne.
16. Porovnávanie cien jednotlivých potravinových sietí základných potravín.
17. Dištančné vzdelávanie a schopnosti využívať IKT.( pomohli ti získané zručnosti z vyučovania informatiky
alebo si hľadal technickú podporu na edukačných videách ,od spolužiaciakov, rodina, priatelia a pod. Čo by
si očakával od hodín informatiky v budúcnosti?)
18.Sociálne siete, ktoré používam na komunikovanie s priateľmi.
19. Nástroje online vyučovania a ich výhody či nevýhody.
20. Ako sa mi podarilo využiť ušetrený čas, poprípade čo dnes viem vďaka korone.
21. Doučovanie. Mimo školy sa doučuješ MAT, ANJ a iné predmety? Ako? ( jazyková škola, súkromne, konzultácie,krúžky,
rovesnícke vzdelávanie na škole a pdobne.)
Zapojenie žiakov do matematických súťaží :
MO
MATEMATICKÝ KLOKAN
PYTAGORIÁDA
MAKS
MATEMATICKÝ NÁBOJ
CEREBRUM - Prezentácia projektov z matematiky
Prezentácia predmetu MATEMATIKA verejnosti na DNI OTVORENÝCH DVERÍ
VAZKÁR VŠESTRANNE GRAMOTNÝ - zapojenie do projektu
3. ročník - projektový týždeň : Štatistika- získanie, spracovanie a vyhodnotenie štatistického súboru , vypracovanie
a prezentácia projektu.